Tuesday, January 27, 2015

#1 Diety dzień pierwszy

Hej, 

Wszystkich którzy tutaj weszli witam bardzo serdecznie z ciepłego (choć dla mnie i tak mrozi) kraju zwanego Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi. 
Dziś zaczynam dietę, a żeby było mi łatwiej dołączam też do blogowego świata.
Nie jest to moje pierwsze spotkanie z odchudzaniem. Odchudzam się (z przerwami) od szesnastego roku życia. Dziś mam lat 23. 

Skoro dzielimy się numerkami to podam i wzrost i wagę.
165cm 
50kg.

Wagę najniższą osiągnęłam w wieku 17 lat kiedy to ważyłam 41,5 kilograma. 

Ostatni rok podczas pracy w biurze przytyłam z 42kilogramów do 50. 
Teraz marzę o by zobaczyć 45kg na wadze.

Na dzien dzisiejszy  przyjmuję pseudonim SweetEnough 

Pozdrawiam ciepło. 


1 comment:

  1. Moim marzeniem również jest 45 kilogramów. Zazdroszczę ci wzrostu- jestem o wiele niższa i raczej już nie urosnę (przy czym mam podobną wagę do twojej).
    Powodzenia w zrzucaniu kilogramów! Na pewno będę wpadać częściej!
    Pozdrowienia z deszczowej Polski!

    http://waytoperfcect.blogspot.com/

    ReplyDelete