Sunday, March 1, 2015

#12 46kg oraz mój adres mejlowy

Hej,

Po pierwsze - zmieniłam szablon. Poprzednia szata graficzna była szaro-bura(dosłownie) i pewnie Was wszystkie dołowała. A że BIKINI to jedno z marzen (bo przeciez w nim mogę się pokazać tylko chuda) to na zdjęciu wlasnie dziewczyna w bikini i w morzu.


Po drugie. Waga spadła w koncu do 46kg. Przez chwilę widziałam 45,9kg ale byłam strasznie odwodniona i piłam dużo więc wskoczyło do 46kg.

Teraz zbić ten kilogram do 45!!


Zapożyczam pomysł do SA i umieszczam swoj email adres. Mozecie do mnie pisać jesli macie się ochotę czegoś dowiedzieć lub po prostu popisać o głupotach
stopkcal@gmail.com


Weekend minął szalenie szybko. Dużo sie uczyłam. Wyprzedziłam materiał aż do 21 marca czyli teraz teoretycznie powinnam mieć 3 tygodnie luzu, ale mam egzamin w przyszłym tygodniu, więc luzu nie będzie :)


Pozdrawiam, odezwę się za kilka dni.


3 comments:

  1. Piękne tło! :D Takie wakacyjne :)
    Gratuluję spadku wagi, kolejny kilogram nie będzie dla Ciebie problemem. Trzymam kciuki!
    SA

    ReplyDelete
  2. No i pięknie tu i wiosennie :3 Boże jaka waga... znowu czuję się gruba bleh :xx trzymam kciuki za wszystko!!!

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba nowy motyw! Taki pozytywny.
    Super że waga spada.
    Powodzenia na egzaminie! Na pewno się uda, skoro przerobiłaś tyle materiału.
    Trzymam kciuki i powodzenia,
    Fraise <3

    ReplyDelete