Thursday, February 12, 2015

#8 Wariuję , wytrzymać nie mogę!!

Drogie Blogowiczki,

Nie mogę znieść ilości i jakości jedzenia w moim biurze w pracy. Zaczynamy pracę rano i ludzie z ktorymi pracuję zamawiają i przynoszą najgorsze jedzenie jakie tylko można.
Wczoraj o 10 rano przywiezli nam Mc Donalda dla dwoch osob. Do tego kolega obok mnie jadł chipsy czosnkowe!!!
Dziś popcorn oraz czekoladowe ciasto na srodku stołu dla wszystkich do podziału.To wszystko w godzinach miedzy 10 rano a 12 w poludnie !!!!
Teraz wszyscy wyszli na lunch do Wagamamas czyli na jakies noodle zamoczone w sosach , pewnie setki kalorii. Odmowilam. Zostalam w biurze i oglądam ;


Mam dość tego jak kazdy je, ile je , fakt ze chcą się ze mną dzielić, ze komentują moją dietę.
Mam tego dość !

A moja dieta idzie od paru dni calkiem dobrze , okolo 500kcal dziennie (włacznie z kawą).
Choć kilogramy nie spadają. Nadal ważę kolo 48kg.
Nie wiem kiedy ruszy... Najgorsze są te cholerne uda!!!



1 comment:

  1. To ludzie naprawdę tak jedzą? Myślałam, że to tylko w TV tak jest, a i tak mocno przesadzone OoO Ja bym chyba zwymiotowała przy takiej ilości żarcia.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete