Monday, February 16, 2015

#9 Nowa waga i ćwiczenia.

Hej :)

Kupilam nowa wage.
Zamówilam przez internet, bo chcialam aby byla z rózowymi dodatkami ,a takiej nie moglam znalezc w sklepie.
Przyszla.
Dzis rano pokazala 47,5kg 

Teraz walcze o to, aby bylo 47kg. 

Dzis rano nie jadlam nic tylko zrobilam sobie smoothie z jednego banana oraz 2 kiwi.
No i pije go do teraz ( godzina 11 )

Dzis znów bede tylko na owocach i kawie.

Zaczelam tez moje domowe cwiczenia
25brzuszkow
25pajacyków
25przysiadów
25przysiadów wykrocznych

I codziennie zwiekszam liczbe powtórzen o 5.

Jestem teraz na
40brzuszków
40pajacyków
40przysiadów
40przysiadów wykrocznych


Do tego sciagnelam ZUMBE no i skacze przed telewizorem :) Powoli czuje moje miesnie pracuja lepiej. Prawda jest taka, ze jak sie siedzi caly dzien na krzesle w biurze przed laptopem to sie nie cwiczy i nie spala kalorii :(

A jak wy sobie radzicie ?


6 comments:

  1. Bardzo fajnie, że ćwiczysz nic dziwnego że na początku nie ma się na to ani siły, ani ochoty, najważniejsze że dostosowałaś ćwiczenia do swoich możliwości i regularnie je zwiększasz ;)
    Podobają mi się te Twoje owocowe dni, w Polsce niestety owoce są średnie w tym momencie i aż strach czasem kupować. Czekam na lato!
    Powodzenia i gratuluję 47,5kg!
    Całusy,
    Fraise <3

    ReplyDelete
  2. Trafiłam dziś na Twojego bloga i od razu przeczytałam całego. Jesteśmy w podobnym wieku i walczymy o szczupłe ciało. Będę tu zaglądać codziennie!
    Gratuluję sukcesów i powodzenia dalej. Buziaki!

    ReplyDelete
  3. Boze. Jaka piękna waga :c ile masz wzrostu skarbie? Buziak

    ReplyDelete
  4. Różowa waga hahaha słodko <3
    Kocham smoothies!
    Życzę osiągnięcia celu
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Waga idealna + brawo za ćwiczenia! :)

    ReplyDelete
  6. Trener przyjaciółki mojej mamy mówił, że przy Zumbie się można zrelaksować ale efektu w odchudzaniu jakiś specjalnych nie ma. Jak schudniesz to prędzej przy tych ćwiczeniach niż przy Zumbie. Jak jednak chcesz tańczyć, to włącz muzykę i sama wymyślaj taniec tak by ćwiczyć te partie ciała które chcesz. ^_^

    ReplyDelete