Sunday, February 1, 2015

#4 Q&A game

Kochane,

Tak dużo tych pytań zadajecie, ale odpowiem po krótce na wszystkie.

Zaczynając od podstaw : Mam 165 cm wzrostu

W jakim zawodzie pracuję? Zajmuję się rekrutacją do pracy. Praca dość ciekawa , bo poznaję dużo osób, przeprowadzam wiele rozmów kwalifikacyjnych, edytuję CV i sprawiam, że ktoś dostaje pracę w Dubaju. Sprowadziłam tu już wielu Polaków, ale nie tylko. Udało mi się ściągnąć kilku Serbów, Macedończyków, Chorwatów. Jedyny problem jest taki, że bardzo się przywiązuję do moich kandydatów. Często stają się znajomymi i gdy coś im sie nie układa w pracy to winię siebie za to. A później czuję ,że moja praca nie ma sensu, bo przeze mnie ktoś jest nieszczęśliwy, bo znalazłam mu pracę w miejscu , gdzie pracuje manager-dick .

Jeśli chodzi o fotomodeling to jest to tylko dorywcza praca na pół etatu.
Jak pojawia się pomysł sesji to w niej uczestniczę jako modelka. Mam już wielu fotografów z którymi współpracowalam mniej więcej od 2013 roku. Ale także make up artists , które sprawiają , że jesteśmy piękniejsze niż na codzien ;) Nauczyłam się też od nich wielu tricków odnośnie mojego makijażu. Każda twarz jest inna no ale jesli makijażystka robi coś z Twoją twarzą to pokaże Ci dokladnie co powinnaś a czego nie powinnaś robić.

Chętnie wrzuciłabym parę zdjęć z różnych sesji, ale boję się, że mój blog znajdą znajomi lub co gorsza rodzina. Może w przyszłości coś wrzucę. A właściwie ... próbowałam się dostać ostatnio na forum anorexialife.pun ale niestety odmówiono mi dostępu. Nie wiem dokladnie dlaczego, ale nie dociekałam. Po prostu jedna z moderatorek powiedziała , że nie udostępni mi forum.
Może wy znacie jakieś forum, gdzie mogłabym się bezpiecznie zalogować i liczyć na wsparcie? Pewnie tam byłoby bezpiecznie wrzucać moje zdjęcia bez obawy, że wpadną w niepowołane ręce?
Ja wszelkie sugestie ślicznie dziękuję.

Nienawidzę weekendów. Nie da się wtedy ukryć diety. Spędzam weekendy zawsze z mężem i on widzi gdy nie jem. Wczoraj więc jadłam. Poszliśmy na kolację do Carluccio's i zjadłam krewetki :


Co prawda to nie ja zrobiłam to zdjęcie, ale dokladnie tak wyglądał mój talerz więc jest mniej więcej pojęcie ile zjadłam. 
Do tego z męzem na pół : 


Generalnie całe mnóstwo kalorii. 
Ale już weekend się skończył ( u mnie on jest w piątek i sobotę a w niedzielę normalnie do pracy)
I ponownie do roboty. Dziś na śniadanie 500gr arbuza (150kcal) i kawa z mlekiem (100kcal)
Teraz tylko przetrwać dzień na owocach. 

Ściskam Was mocno. 
I lecę czytać Wasze blogi (oraz szukać Store Managera dla sklepu Soni Rykiel ) 

6 comments:

  1. A dobre chociaż te krewetki były? Sama bym chyba w życiu nie zjadła i to bynajmniej nie chodzi o kalorie.
    Dzięki za komentarz i porady. Chyba ten lekarz to porywanie się z motyką na słońce.. zobaczymy co tam jeszcze wymyślę, mam czas.
    Pierwszy raz słyszę o takim zawodzie jak Twój, ale musi być fajnie w sumie pomagasz ludziom.
    Jak już wrzucisz swoje zdjęcia na bloga to mi powiedz :D
    Miłej niedzieli ! *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krewetki są bardzo dobre jeśli są dobrze przygotowane. Zresztą to się tyczy wszystkich owoców morza. Aczkolwiek nie przepadam za homarem i małżami. :)

      Delete
  2. Szkoda, że ni możesz wrzucić zdjęć na bloga, ale rozumiem Cię. Sama nie chciałabym, żeby ktoś z moich znajomych znalazł moją stronę!
    Śliczny bilans, jestem pewna, że dasz radę na owocach! :)
    A co do forum, to jakiś czas temu widziałam taką stronę:
    http://www.nasz-motylkowy-dom.pun.pl/forums.php
    Trzymaj się ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Effy, zalogowałam się dziś.
      Zobaczymy co i jak :)

      Delete
  3. Rozumiem że nie chcesz dodawać zdjęć, sama wolę ich nie dodawać. Anonimowość to największy plus blogów.
    Krewetki, pycha! Nie przejmuj się, raz na jakiś czas nie zaszkodzą.
    Dzień na owocach to super pomysł!
    Akurat nie korzystam z forów, dlatego nie mogę Ci nic polecić, ale dziwnie że ktoś zabronił Ci dostępu ;c

    Powodzenia <3

    ReplyDelete
  4. Anonimowość- to jest to <3 W pełni rozumiem twoje obawy.
    A co do forum- nie przejmuj się, ja też z niewiadomych przyczyn nie dostałam się :c
    Trzymaj się chudo!

    ReplyDelete